« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
SLUŽBENI IZVORI INFORMACIJA
ODLUKA O UPISU UČENIKA U 1. RAZRED SŠ
KALENDAR ZA UPISE U SREDNJE ŠKOLE
Kalendar - Redoviti kandidati i kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH
Kalendar - Kandidati s teškoćama u razvoju
Kalendar - Kandidati za upis u razredne odjele za sportaše
REDOVNI UČENICI - PUBLIKACIJA Idemo u srednju!
CARNET Helpdesk KANAL NA VIBERU
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate, njihove roditelje, razrednike i druge dionike upisnog procesa u srednje škole da se pridruže info-kanalu o e-upisima pokrenutom na Viberu.
Kanal je pokrenuo CARNET Helpdesk, a na njemu ćemo vas obavještavati o svim važnim rokovima i čestim pitanjima koja pristignu na CARNET-ov Helpdesk. Kanalu se možete pridružiti putem ove poveznice ili skeniranjem QR koda:
OSTALI IZVORI INFORMACIJA
Tijekom prvih mjeseci drugoga polugodišta šk. god. 2016./17. u OŠ Zrinskih Nuštar organizirana je „Škola za roditelje“ u suradnji socijalne pedagoginje škole Karoline Burek Bilokapić i učiteljica razredne nastave Branke Krvavac i Miroslave Vekić.
U projektu "Škola za roditelje" sudjelovali su roditelji učenika trećih razreda kao i sami učenici. Projekt je dio Školskog preventivnog programa, a cilj mu je unaprjeđivanje roditeljskih vještina i kompetencija, podržavanje i osnaživanje kvalitetnih odnosa između roditelja i djece, unaprjeđivanje komunikacijskih i socijalnih vještina roditelja i djece.
Projektom je realizirano šest edukativno-iskustvenih radionica, trajanja 90 minuta, u kojima su sudjelovali roditelji. Teme susreta bile su:
Osim roditelja u projektu su sudjelovali i učenici uključenih roditelja. Obzirom je fokus programa potpora roditeljstvu, učenici su sudjelovali u četiri radionice čije su teme pratile teme radionica za roditelje. Na taj smo način unaprjeđivali ista znanja i vještine kod roditelja kao i kod učenika. Teme susreta za učenike bile su:
Najvažnije postignuće „Škole za roditelje“ je zadovoljstvo roditelja načinom na koji su „učili” o roditeljskim vještinama te njihova povratna informacija o tome kako su naučeno uspješno primjenjivali u odnosu sa djecom. Zajednička druženja, razmjena iskustava, međusobna podrška i stručna perspektiva voditeljice doprinijeli su jačanju roditeljskog samopouzdanja i samosvijesti te većeg povjerenja u sebe i dijete.
Nakon sudjelovanja u projektu naši su polaznici zasluženo stekli “diplome ”. Iskreno im čestitamo na tome te pozivamo i druge naše roditelje da nam se pridruže u budućim ciklusima „Škole za roditelje“.