2015-04-20 10:46:22

TIMSS - Međunarodno ispitivanje znanja iz matematike i prirode i društva

                

U srijedu, 15.travnja 2015.godine, u našoj je školi provedeno istraživanje TIMSS 2015. čiji je nositelj Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje. 
U ispitivanju je sudjelovalo 20 učenika 4.b razreda učiteljice Sanje Lovrić. Provoditelj je ispitivanja bila školska psihologinja Ivona Matanović, a koordinatorica pedagoginja Željka Kozina.
           


TIMSS 2015. (Trends in International Mathematics and Science Study – Međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirode i društva) koje se provodi u sklopu organizacije IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement – Međunarodno udruženje za vrednovanje obrazovnih postignuća). IEA je nezavisna međunarodna organizacija koju čine nacionalne istraživačke institucije i vladine agencije, koja provodi međunarodna istraživanja učeničkih postignuća od 1959. godine.
Istraživanje TIMSS je međunarodno istraživanje za procjenu učeničkih postignuća iz područja matematike i prirode i društva koje se provodi u četvrtim i osmim razredima osnovne škole. TIMSS 2015. šesti je po redu ciklus istraživanja, koje je postalo pouzdani pokazatelj učeničkog znanja u navedenim područjima te omogućuje zemljama sudionicama da prate napredak svojih obrazovnih sustava kroz razdoblje od 20 godina. Istraživanje se provodi svake četiri godine, tako da je prvi ciklus proveden 1995., a posljednji 2011. godine. Istraživanje TIMSS je osmišljeno za mjerenje i tumačenje razlika između nacionalnih obrazovnih sustava u svrhu unaprjeđenja podučavanja i učenja matematike i prirode i društva širom svijeta. U istraživanju TIMSS 2015. sudjeluje više od 60 zemalja.
Hrvatska se prvi puta uključila u istraživanje TIMSS tijekom ciklusa 2011. godine, te je ovo drugi ciklus istraživanja u kojem je sudjelovalo nešto manje od 40 000 učenika četvrtih razreda osnovnih škola.
Istraživanje TIMSS nije pokušaj vrednovanja pojedinih učenika, učiteljica ili ravnatelja. Niti jedan podatak koji može poslužiti identifikaciji pojedinih učenika, učiteljica ili škola neće biti objavljen. Prikupljeni podatci služe za praćenje obrazovnih sustava i pružaju uvid u obrazovnu politiku bez otkrivanja identiteta ispitanika. 

Zahvaljujemo roditeljima naših učenika koji su nam dali potporu u ovom korisnom istraživanju.

Izuzetna nam je čast da je baš naša škola odabrana za provedbu ovog ispitivanja kojim se nastoji unaprijediti podučavanje i učenje matematike i prirode i društva.  

 

Ravnateljica škole

 

 


Osnovna škola Zrinskih Nuštar