« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
SLUŽBENI IZVORI INFORMACIJA
ODLUKA O UPISU UČENIKA U 1. RAZRED SŠ
KALENDAR ZA UPISE U SREDNJE ŠKOLE
Kalendar - Redoviti kandidati i kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH
Kalendar - Kandidati s teškoćama u razvoju
Kalendar - Kandidati za upis u razredne odjele za sportaše
REDOVNI UČENICI - PUBLIKACIJA Idemo u srednju!
CARNET Helpdesk KANAL NA VIBERU
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate, njihove roditelje, razrednike i druge dionike upisnog procesa u srednje škole da se pridruže info-kanalu o e-upisima pokrenutom na Viberu.
Kanal je pokrenuo CARNET Helpdesk, a na njemu ćemo vas obavještavati o svim važnim rokovima i čestim pitanjima koja pristignu na CARNET-ov Helpdesk. Kanalu se možete pridružiti putem ove poveznice ili skeniranjem QR koda:
OSTALI IZVORI INFORMACIJA
Pozitivna perspektiva projekt je koji u našoj školi traje od početka školske godine. U prvom dijelu projekta naši djelatnici imali su prilike educirati se iz područja dramskog odgoja, s ciljem primjene načuneog u preventivnim programima. U petak 20.10.2017. u 17h u našoj školi održat će se javna izvedba predstave u obliku "Forum kazališta".
Naši djelatnici pripremit će izvedbu te ovim putem pozivamo sve zainteresirane članove kolektiva, učenike od 7. i 8. razreda, odgojno-obrazovne djelatnike iz drugih škola ili bilo koje druge članove naše zajednice koje zanima prikaz ovakvog rada da nam se pridruže na predstavi. Forum kazalište spada u skupinu tehnika koja se naziva kazalište potlačenih.
Kazalište potlačenih razvio je tijekom posljednjih trideset godina brazilski redatelj Augusto Boal. Jedna predstava forum kazališta započinje odigravanjem scene u kojoj protagonist ne može riješiti problem (tlačenje) koji ga muči. Publika je tada pozvana da zamjeni protagonista i, na svoj način, pokuša proradi problem. Tijekom predstave razvija se konstruktivan dijalog koji u svojoj srži sadržava aktivno sudjelovanje gledatelja. Ovakav način rada pokazao se iznimno uspješnim pri radu s mladima u različitim problemskim situacijama.
Stoga još jednom pozivamo sve koje bi mogao zanimati dramski odgoj i rade s mladima da nam se pridruže i nauče nešto novo.