preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zrinskih Nuštar

Login
Koliko je sati?

 

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

Raspored zvonjenja

 

 

SIGURNO NA INTERNETU

Prijevoz učenika

    

NUŠTAR - CERIĆ - MARINCI

NUŠTAR - OSTROVO

eTwinning

"ŠKOLA ZA ŽIVOT"

 

Radno vrijeme

INDIVIDUALNI RAZGOVORI

   

Termini individualnih razgovora razrednika i predmetnih učitelja

 

MOJA ŠKOLA EKO ŠKOLA

JUBILARNI LOGOTIP ŠKOLE

 

UPISI U SREDNJU

 

SLUŽBENI IZVORI INFORMACIJA

Kako se prijaviti?

PRIJAVA U SUSTAV

ODLUKA O UPISU UČENIKA U 1. RAZRED SŠ

KALENDAR ZA UPISE U SREDNJE ŠKOLE

Kalendar - Redoviti kandidati i kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH

Kalendar - Kandidati s teškoćama u razvoju

Kalendar - Kandidati za upis u razredne odjele za sportaše

REDOVNI UČENICI - PUBLIKACIJA Idemo u srednju!

CARNET Helpdesk KANAL NA VIBERU

Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate, njihove roditelje, razrednike i druge dionike upisnog procesa u srednje škole da se pridruže info-kanalu o e-upisima pokrenutom na Viberu.

Kanal je pokrenuo CARNET Helpdesk, a na njemu ćemo vas obavještavati o svim važnim rokovima i čestim pitanjima koja pristignu na CARNET-ov Helpdesk. Kanalu se možete pridružiti putem ove poveznice ili skeniranjem QR koda:

 

OSTALI IZVORI INFORMACIJA

 

UPISI U 1.r OŠ 2024./25.

 

Kriteriji vladanja

Kalendar rada

 

         

 

GPP 2023./2024.

Priloženi dokumenti:
16 OZ Zrinskih-GPP-23 24.pdf

Šk.kurikulum

 

 

Škola danas

 

e-Potvrde

e-Dnevnik

Korisne poveznice

 

 

 

 

 

 

Portal ucitelji.hr

 

 

 

 

 

   

 

   

 

   

 

  

 

 

 

 

Projekt EU

 

Monografija škole

Obnova škole

PRIJE 100 GODINA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 2. 2012.

Ukupno: 534062
Ovaj mjesec: 1894
Ovaj tjedan: 515
Danas: 18
WEBMAIL

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt „Igrajmo se jezikom“
Autor: Klaudija Wild, 13. 3. 2016.

U 1. i 2. razredu u PŠ Cerić u četvrtak, 10. ožujka proveden je projekt „Igrajmo se jezikom“ u kojem su sudjelovali učenici sa svojim roditeljima. Različite zanimljive aktivnosti kroz radionice provele su učiteljice Eva Dakić, Marinela Ivić, Marica Jurec i studentice na praksi Mirna Bradarić i Snježana Anđelić.

 

 

                                           


U 1. razredu aktivnosti su bile podijeljene u dva dijela. Najprije su učenici i roditelji bili podijeljeni u 3 skupine i svakih 10 minuta su mijenjali zadatak. U aktivnosti se uključila i učiteljica engleskog jezika te je jedan zadatak bio na engleskom jeziku. 
Zadaci su bili: otkrivamo sliku, smišljamo riječi od nasumično odabranih slova i pišemo priču koristeći zadane predmete.
U drugom dijelu su učenici i roditelji bili podijeljeni u 3 skupine i igrali igru Kolo sreće otkrivajući slova i pogađajući različite rečenice.

Učenici i roditelji u 2. razredu zabavili su se dramatizirajući basne igrom prstima uz glasovno izražavanje (Prstosusreti), animiranjem vrećica u dramatizaciji priče Svinja u trgovini te glumili bajku Snjeguljica koristeći riječi vaka, vaka. Igrali su i igru Memory spajajući u parove pisca i naslov djela iz lektire, rješavali križaljke, odgonetali zagonetke u stihu i pisali akrostih.
Svi su se jako dobro zabavili.

Projekt je osmislila učiteljica Marica Jurec i uz pomoć Udruge učitelja razredne nastave Zvono pokrenula se cijela učiteljska zajednica te se projektu priključila i predmetna nastava i profesori Učiteljskog fakulteta.

Želju da svi zajedno pristupimo jezičnim sadržajima putem igre potaknula je i misao profesorice UFZG-a: Upravo je stoga oblikovana i jezična igra čiji je cilj ovladavanje jezika i njegovih sadržaja kroz različite igre koje potiču pisano i usmeno izražavanje, ovladavanje sadržajima gramatike i pravopisa koji su vrlo često djeci osnovnoškolske dobi nezanimljivi, nerazumljivi i teški. Međutim, koliko god govorili o važnosti igre, istraživanja pokazuju (Aladrović Slovaček, 2011.) da se djeca u školi ne igraju često, tj. da se samo 15 posto učenika mlađe školske dobi u nastavi hrvatskoga jezika igra i kroz igru uči. S druge strane, učitelji su svjesni važnosti provođenja različitih metoda i načina učenja te važnosti provođenja igre u nastavi hrvatskoga jezika, no često zbog potrebe ulaganja dodatnoga truda i napora igru ne provode.

U projektu je sudjelovalo 100 učiteljica sa svojim učenicima iz cijele Hrvatske, a pridružile su se i učiteljice iz regije i Hrvatska škola iz Berlina te smo na taj način na aktivan i zanimljiv način obilježili Mjesec hrvatskoga jezika.

Nadamo se još većem odazivu sljedeće školske godine.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Sigurnost djece na internetu

Misliš kako znaš sve o sigurnosti na internetu?

     

      

NEMOJ ŠUTJETI O PROBLEMIMA - POTRAŽI POMOĆ!

preskoči na navigaciju