« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
SLUŽBENI IZVORI INFORMACIJA
ODLUKA O UPISU UČENIKA U 1. RAZRED SŠ
KALENDAR ZA UPISE U SREDNJE ŠKOLE
Kalendar - Redoviti kandidati i kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH
Kalendar - Kandidati s teškoćama u razvoju
Kalendar - Kandidati za upis u razredne odjele za sportaše
REDOVNI UČENICI - PUBLIKACIJA Idemo u srednju!
CARNET Helpdesk KANAL NA VIBERU
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate, njihove roditelje, razrednike i druge dionike upisnog procesa u srednje škole da se pridruže info-kanalu o e-upisima pokrenutom na Viberu.
Kanal je pokrenuo CARNET Helpdesk, a na njemu ćemo vas obavještavati o svim važnim rokovima i čestim pitanjima koja pristignu na CARNET-ov Helpdesk. Kanalu se možete pridružiti putem ove poveznice ili skeniranjem QR koda:
OSTALI IZVORI INFORMACIJA
Tijekom prvih mjeseci drugoga polugodišta šk. god. 2013./14. u OŠ Zrinskih Nuštar, PŠ Cerić organizirana je škola za roditelje u suradnji učiteljice 3. razreda Marice Jurec i socijalne pedagoginje škole Karoline Burek Bilokapić.
Projekt "Škola za roditelje-Cerić“ organiziran je u sklopu Školskog preventivnog programa s ciljem unaprijeđivanja i razvijanja roditeljskih vještina kao bolje suradnje roditelja i škole, a sve u interesu dobrobiti i zdravog razvoja djece.
Projekt je ostvaren sa grupom roditelja 3.r. PŠ Cerić kroz šest interaktivnih radionica u trajanju od 90 minuta. Teme radionica odnosile su se na: poboljšanje komunikacije roditelja i djece, prepoznavanje vlastitih odgojnih stilova, osvještavanje odgovornih i neodgovornih ponašanja djece kao i ponašanja odraslih, razvijanje pozitivne slike o sebi i samopouzdanja kod djece, razvijanje samokontrole i kontrole emocija, poticanje pozitivne discipline, osvještavanje potreba roditelja izvan roditeljske uloge, kvalitetno provođenje vremena s djecom, prepoznavanje problema u ponašanju djeteta i traženje rješenja.
Zajednička druženja, razmjena iskustava, međusobna podrška i stručna perspektiva voditeljice doprinijeli su jačanju roditeljskog samopouzdanja i samosvijesti, te većeg povjerenja u sebe i dijete
Najvažnije postignuće naše male škole roditeljstva je to što su roditelji bili zadovoljni načinom na koji su „učili” o roditeljstvu i što su svjedočili o tome kako su naučeno uspješno primjenjivali kod kuće, u odnosu sa djecom.
Na kraju projekta naši su roditelji stekli svoje “diplome roditelja” te im iskreno čestitamo na tome i pozivamo i sve druge naše roditelje da nam se pridruže u budućim ciklusima „Škole za roditelje“.
Dobro došli u našu školu!